preskoči na sadržaj

Hotelijersko-turistička škola u Zagrebu

Strani jezici

 

Engleski jezik:       Ana Eterović
        Ksenija Halter
        Martina Borko
        Ivana Marić
        Helena Dubravec
        Ana Pavelić Hohnjec (zamjena Šadi Sanuri Opatić)
 
 
Njemački jezik:     Vedrana Rotar
        Ksenija Halter
        Tomislava Maljković
        Marina Golub (zamjena Valentina Šporčić)
        Monika Dananić
        Maja Engelsberger
        Dražen Filipović
        Ana Eterović
 
 
Francuski jezik:  Gordana Lukačić, prof. mentor
      Marina Studer
 
Talijanski jezik:  Gordana Lukačić, prof. mentor
        Željka Barun 
        Ana Trogrlić
       Nataša Kovačić
 
Ruski jezik:        Ljiljana Lež Drnjević
                          Dražen Filipović
 
Španjolski jezik:   Željka Barun 
      Nataša Kovačić
 
Latinski jezik:    Monika Dananić
 

Vijesti

Obrazovni ishodi stranih jezika

Autor: Hano Uzeirbegović, 14. 10. 2009.

 

Obrazovni ishodi su kako slijedi

 

 

  

  1.str.jezik

2.str.jezik napr.

2.str.jez.poč.

 3.str.jezik

Dolazni stupanj

       A2

         A1+

         /

         /

Nakon 2.razreda

       B1

 A2+ prema B1

  A1+ prema A2

A1+ prema A2

Nakon 4.razreda

    B1-B2

B1+ prema B2

  A2 + prema B1

         A2

OPĆI CILJEVI STRANOG JEZIKA KAO PREDMETA U HTŠ-u

 

Glavni cilj poučavanja usmjeren je na:

- razvoj komunikacijskih sposobnosti učenika, upoznavanje učenika sa svakodnevnim životom, običajima, kulturom, znamenitostima stranih zemalja određenog govornog područja i tolerantnim odnosom u  različitim kulturnim i nacionalnim sredinama,

- stjecanje radnih navika, marljivost, odgovornost i motiviranost,

- usvajanje kulture lijepog ponašanja u školi, obitelji i na javnom mjestu, kao i

sposobnost slušanja i uvažavanja mišljenja drugog,

- osposobljavanje učenika da učestvuju u kreiranju nastavnog procesa

- razvijanje interkulturalne i komunikacijske sposobnosti,

- otklanjanje predrasuda, spremnost za razumijevanje i zanimanje za druge,

razvoj ekološke svijesti i pozitivan odnos prema prirodi, životinjama, prostoru

i kulturi stanovanja.

 

Da bi ostvarili navedene ciljeve učenici trebaju razviti i usvojiti:

 

1. Jezično znanje i sposobnost:

Učenici:

- upoznaju strani jezik jezik kroz fonetsku, morfološku, sintaksičku i

leksičku razinu,

- razvijaju sposobnost za uspješno razumijevanje, govor i pisanje.

 

2. Socio-lingvistička sposobnost:

Učenici:

- razvijaju produktivnu primjenu jezika,

- razvijaju sposobnost razumijevanja govornih i pisanih tekstova

 

3. Govorna sposobnost:

Učenici:

- razvijaju strategije za sudjelovanje u razgovoru.

- razvijaju i usavršavaju sposobnost interpretacije njemačkih govornih

i pisanih tekstova.

 

4. Strateška sposobnost:

Učenici razvijaju:

- sposobnost za uravnotežene izjave u slučaju nesporazuma,

- poštovanje sugovornika i konvencija.

 

5. Društveno-kulturna sposobnost:

Učenici:

- šire svoju komunikacijsku sposobnost izvan granica svoje zemlje,

- šire kulturu zemalja određenog govornog područja i svoje zemlje,

- razvijaju sveukupnu međukulturnu sposobnost komunikacije

 

6. Strategija samostalnog učenja:

- djelatnosti koje učenicima pomažu u stjecanju, očuvanju i korištenju

informacija,

- navike za pisanje domaćih uradaka,

- da obrađenu lekciju koriste kod samostalnog rješavanja zadataka,

- način uporabe rječnika, gramatičkih pregleda i drugih pomoćnih

sredstava, eventualno i elektronskih.

 

 

Vrjednovanje učeničkih postignuća:

Učenicima moraju biti poznati svi elementi i kriteriji za ocjenjivanje od početka školske godine tako da i sami mogu pratiti i ocijeniti svoje znanje.

 

 

Elementi provjere i vrjednovanja: 

-          razumijevanje obrađenih jezičnih sadržaja

-          govorna aktivnost na planu reprodukcije u okviru obrađenih sadržaja

-          govorna aktivnost na planu produkcije u okviru obrađenih sadržaja

-          pismeno izražavanje

-          poznavanje jezičnih zakonitosti u okviru obrađenih sadržaja

-          usvojenost odabranih sadržaja iz kulture i civilizacije          

-          aktivnost na nastavi

 

Za prolaznu ocjenu potrebno je ispuniti očekivane ishode učenja, a za najvišu ocjenu potrebno je ispuniti željene ishode učenja.

Dovoljan

 

Ø  učenik može prepoznati i dosjetiti se većine nužnih pojmova i koncepata              

Ø  razlikuje većinu nužnih pojmova

Ø  u manjem broju slučajeva može povezati i organizirati te pojmove, ali pokazuje poteškoće u razumijevanju i primjeni te većinom ne donosi ispravne zaključke

Ø  ne može analizirati i sintetizirati gradivo

 

Dobar

 

Ø  učenik može razlikovati sve nužne pojmove na zadovoljavajući način

Ø  može prepoznati i dosjetiti se svih osnovnih pojmova i koncepata

Ø  u većem broju slučajeva može povezati i organizirati te pojmove, ali u manjem broju slučajeva pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova, ali ne donosi ispravne zaključke

Ø  ne može analizirati i sintetizirati gradivo

 

Vrlo dobar

 

Ø  natprosječan rezultat s bitnim nedostatcima

Ø  učenik razlikuje nužne i važne pojmove

Ø  može prepoznati i dosjetiti se svih nužnih pojmova i koncepata

Ø  može na zadovoljavajući način povezati i organizirati te pojmove u gotovo svim slučajevima

Ø  u većem broju slučajeva pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova te donosi ispravne zaključke

Ø  može analizirati u sintetizirati gradivo

 

Odličan

 

Ø  natprosječan rezultat uz dozvoljene manje nedostatke

Ø  učenik pokazuje dubinsko znanje-vrlo visok stupanj razlikovanja nužnih i važnih pojmova

Ø  može prepoznati i dosjetiti se svih važnih i vrijednih pojmova i koncepata

Ø  na iznimno zadovoljavajući način može povezati i organizirati te pojmove u gotovo svim slučajevima

Ø  u gotovo svim slučajevima pokazuje razumijevanje i primjenu pojmova te donosi ispravne zaključke

Ø  može analizirati, sintetizirati i razmatrati gradivo na originalan način


Priloženi dokumenti:
obrazovni_ishodi_A.pdf (57.33 KB)
obrazovni_ishodi_B.pdf (65.20 KB)
ucenici_ce_znati.pdf (56.14 KB)
Korelacija_drugim_predmetima.pdf (55.21 KB)


Obrazovanje odraslih

Novo !!!

OBRAZOVANJE ODRASLIH

UPIŠI SREDNJU ŠKOLU ili PREKVALIFIKACIJU

Godine života ili starosti ne trebaju biti prepreka da bi stekli novo zvanje ili promijenili zanimanje.

UPIŠI PROGRAM ZA STJECANJE SREDNJE STRUČNE SPREME ZA ZANIMANJE HOTELIJERSKO-TURISTIČKI TEHNIČAR

Početak nastave: listopad 2024.

Za sve dodatne upite možete se obratiti stručnom voditelju obrazovanja odraslih, prof. Borisu Hrgoviću na broj: 091/300 3734 ili putem e-mail adrese: obrazovanje.odraslih@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr

 

Više informacija u rubrici obrazovanje odraslih (lijevo).

 

HRVATSKI JEZIK ZA STRANCE - TEČAJ

 

NOVO !!!

PROGRAM UČENJA STRANOG JEZIKA: HRVATSKI JEZIK ZA STRANE DRŽAVLJANE  

(stupnjevi A1 do C2)

Oglasna ploča
Raspored

    

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 


 


 


 STRUČNA PRAKSA

HOTELIJERSKO-TURISTIČKE ŠKOLE

 


Turistička zajednica grada Zagreba


Hrvatska turistička zajednica


 

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Hotelijersko-turistička škola u Zagrebu / Frankopanska 8, HR-10000 Zagreb / ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr / ured@ss-hotelijersko-turisticka-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju